#1 Skrevet Mars 5, 2005 Har liggende 16" felger med sommerdekk. Felgene er helt OK, fulgte med da jeg kjøpte bilen. Planen er å ha vinterdekk på disse, men nå er jeg blitt litt usikker på om jeg skal fullføre planen, eller heller kjøpe 17" felgpakke med vinterdekk? I forhold til 15" dekk, utgjør prisforskjellen på ca. kr. 500,- pr. dekk hvis jeg går for nye 16" dekk. Spørsmålet er, hva bør jeg gå for, det bør være økonomisk gunstig i lengden, og sikkert. Har 3 alternativer: 1. Beholde 16" felger, kjøpe nye 16" dekk. 2. Selge 16" felger med sommerdekk, kjøpe nytt (16 eller 17) felgsett med vinterdekk. 3. Selge 16", kjøpe nytt felgsett på 15". Nr. 3 har JEG minst lyst på. Greit å få litt hjelp og veiledning fra dere også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 5, 2005 Glem alternativ 3. Alternativ 1 er det mest økonomiske hvis du glemmer alt. 3. Alternativ 2 er det mest sportslige hvis du velger 17" , hvis ikke komfort spiller noen stor rolle. Svar avgitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 5, 2005 Da står det mellom 1 & 2. Tok ikke lang tid på å ekskludere alt. 3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 5, 2005 bruk alternativ 1 du, og bruk heller litt mere penger på skikkelige dekk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...