#1 Skrevet Januar 24, 2011 Har en Audi A3 8P 1.9 tdi 06" Synes motoren bruker veldig lang tid på å bli varm, er usikker på om jeg har noe dieselvarmer eller ikke. Denne skal vel isåfall slå seg på under +4 grader? Noen som vet hvordan jeg sjekker om jeg har det eller ikke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 24, 2011 Ring møller oppgi regnr så kan de si om du har det eller ikke:) er stort sett enten full pakke eller ikke noe så jeg tipper nei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 25, 2011 Skal slå inn under +5. Hadde det på min -07 Passat, men den fungerte ikke og jeg merket stor forskjell etter den ble fikset.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 25, 2011 Takk for svar, skal ta en telefon til møller jeg;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...