#1 Skrevet Januar 24, 2011 Hei Noen i lokallaget som har tenkt seg til Funäsdalen i februar? Jeg har ihvertfall planer om å komme meg dit. Muligheter for felleskjøring? MVH Ottar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 24, 2011 Regner med Jeg og Jan tar turen oppover , men har ikke snakket om avreise tid ennå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 24, 2011 Jeg drar torsdag på lyse dagen, såfremt ikke bilen hallvarerer før den tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 25, 2011 Blir bare dagstur på lørdagen for meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 3, 2011 Viss noen er med på felleskjøring så går det jo ann f.eks. å si avreise fra Statoil på Stjørdal kl. 07:00. Da er vi framme i Funäsdalen ca kl. 10:30 viss man kjører over Tydalen. Google Maps link 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 3, 2011 Statoil stjørdal skulle jeg tro jeg og jan skulle kunne møte opp ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 4, 2011 Okei, da sier vi det så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 4, 2011 Hvordan er det å kjøre over Stjørdal -> Tydal vs om Røros og den andre veien? Ser det er akkurat like langt for meg i mil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 4, 2011 Vidar: Jeg testa det der for ei stund sia, det er sånn hipp som happ i tidsbruk. Men artigere å kjøre tydal da, vertfall syntes jeg det, for der har jeg ikke kjørt før.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 4, 2011 Jeg reiser til Østerrike i helga, så jeg får desverre ikke vært med. Tror det for øvrig er kjappere å kjøre Haltdalen kontra Tydalen, da en følger E6 en del lengre via Haltdalen. Har kjørt begge veiene og begge har dårlig standard. Da mener jeg dårlig sett fra norsk standard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...