#1 Skrevet Mars 5, 2005 Mangler lys i instrumenteringa for varmeanlegget på min Audi 80,95 mod. Hvor eksakt sitter pæren(e) for dette? Er det mulig å få kommet til og byttet disse ved bare eventuellt og ta ut cd-spillern? Ville vært veldig greit i såfall og spart meg for en del ekstra arbeid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 5, 2005 trekk de 3 justeringene til varmen rett ut, og du vil se 2 skruer. Skru ut disse,av med plata og der ligger pærene. tar ca 5 minutter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 9, 2005 Har prøvd trekke disse ut.. Men sitter som bestatt! Virker som hele enheten sitter fastskruvd i noe bak... Noen aning? hvilke type pærer sitter bak der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 9, 2005 kan sitte veldig godt,ja. Bruk en tøybit og tang ,trekk rett ut så kommerde. Tøybiten gjør at tangen ikke lager merker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 10, 2005 bare så jeg ikke misforstår.. Jeg skal dra ut de runde justeringene? Eller er det hele braketten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 10, 2005 ja, de runde justeringene skal ut alle 3. sitter skruer under 2 av dem, skru ut dem så er plata løs og du finner 3 pærer der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 10, 2005 Knall.. Da prøver vi det i kveld!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 10, 2005 Har samme problemet på min Audi A4, regner med det fungerer på samme måte der. Men det virker mer som om det er kontakt feil egentlig Skal prøve å ta det ut i dag å sjekke... Mener de sitter som f"#%)) de der 3 runde "bryterne" Håper ikke jeg ødela tråden din.... -- Roger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 12, 2005 Er det like lett på Golf 3 og eller? Tenker på å skifte pærene i varmeapparatet. Jan D. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...