#26 Skrevet Juli 7, 2011 den dær kan ikke reddes, ser ikke noen annen utvei en å kjøpe 20 liter bansin å tømme på/inn i biln å tenne på hele dritten.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 7, 2011 Fytti helvete hvilket vrak ! bilen er tung orginal nå må denne butte over 3 tonn jo.. skikkelig "Grek Cheva" Mangla bara Top Gun dekaler denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 7, 2011 Fytti helvete hvilket vrak ! bilen er tung orginal nå må denne butte over 3 tonn jo.. skikkelig "Grek Cheva" Mangla bara Top Gun dekaler denne. Bilen er jo ikke sååå tung original da Men ja, bør ha økt litt med alle de gadget`ene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juli 7, 2011 Fytti helvete hvilket vrak ! bilen er tung orginal nå må denne butte over 3 tonn jo.. skikkelig "Grek Cheva" Mangla bara Top Gun dekaler denne. Skikkelig tung original ja, aluminiumkarosseri 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juli 7, 2011 ASF ftw 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juli 7, 2011 Rene romskipet jo... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juli 8, 2011 Jeg tror det må være eieren av denne her som plutselig har fått litt for mye penger og skaffet seg ny bil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juli 8, 2011 hahha - like ille som a8en jo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juli 8, 2011 Jeg tror det må være eieren av denne her som plutselig har fått litt for mye penger og skaffet seg ny bil: Houston we have a problem with one or more of our instruments, but we can't find the right one Satan å dissa liker gadgets..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juli 8, 2011 Før jeg blir totaldemprimert vil jeg dele denne til all positivitet! Her er noen som har gjort det riktig ihvertfall: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juli 8, 2011 Før jeg blir totaldemprimert vil jeg dele denne til all positivitet! Her er noen som har gjort det riktig ihvertfall: Utvilsomt herlig Grrr, irriterer meg å se at andre har klart å montere skjermer i nakkestøttene på en S. Må demontere seteryggen for å få kabelen gjennom Mulig annerledes på D3 enn D2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juli 25, 2011 vi får være glad for alle de tingene han har tatt ved front ruten. man skal jo sjekke hastigheten etc en gang i blant... vær gang han sjekker instrumentene sine, så er han jo blind i noen minutter, da kommer han til å kræsje:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...