Snakk om å ødelegge en Audi S8

Anbefalte innlegg

den dær kan ikke reddes, ser ikke noen annen utvei en å kjøpe 20 liter bansin å tømme på/inn i biln å tenne på hele dritten.. : mad :

hehe :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fytti helvete hvilket vrak ! bilen er tung orginal nå må denne butte over 3 tonn jo.. skikkelig "Grek Cheva"

Mangla bara Top Gun dekaler denne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fytti helvete hvilket vrak ! bilen er tung orginal nå må denne butte over 3 tonn jo.. skikkelig "Grek Cheva"

Bilen er jo ikke sååå tung original da :) Men ja, bør ha økt litt med alle de gadget`ene. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skikkelig tung original ja, aluminiumkarosseri ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rene romskipet jo...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror det må være eieren av denne her som plutselig har fått litt for mye penger og skaffet seg ny bil:

skodacockpit.jpg

skodahatul.jpg

skodaelol.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hahha - like ille som a8en jo

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror det må være eieren av denne her som plutselig har fått litt for mye penger og skaffet seg ny bil:

skodacockpit.jpg

Houston we have a problem with one or more of our instruments, but we can't find the right one :P

Satan å dissa liker gadgets.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Før jeg blir totaldemprimert vil jeg dele denne til all positivitet! Her er noen som har gjort det riktig ihvertfall:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Før jeg blir totaldemprimert vil jeg dele denne til all positivitet! Her er noen som har gjort det riktig ihvertfall:

Utvilsomt herlig :D

Grrr, irriterer meg å se at andre har klart å montere skjermer i nakkestøttene på en S. Må demontere seteryggen for å få kabelen gjennom :( Mulig annerledes på D3 enn D2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi får være glad for alle de tingene han har tatt ved front ruten. man skal jo sjekke hastigheten etc en gang i blant... vær gang han sjekker instrumentene sine, så er han jo blind i noen minutter, da kommer han til å kræsje:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.