#1 Skrevet Januar 25, 2011 Heisann. Jeg har merka at girspaken min har blitt ganske slarkete den siste tiden, og mistenker at det er slitte foringer (inne i kupeen) Det jeg er usikker på, er hva jeg evt skal bytte. Holder det å kjøpe selve "kula" (som sitter i overkant, og ned i en "kopp") eller er jeg nødt til å kjøpe kule-foringen, samt den koppen gula glir ned i? Skjønner selvsagt at dette er noe som kan være vanskelig å svare på uten å ha sett på det, men jeg har tatt av girspakmansjetten og sett på denne kuleforingen, og jeg ser at den er noe slarkete. Bilen er noe vanskelig å sette i gir i blandt, går det an å bytte foringer i giroverføringa også? Noen med ETKA som kan komme med delenummer, eller noen andre med lignende erfaringer som kan dele hva dere gjorde for å løse problemet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 25, 2011 hm, kansje dette jeg sliter med, da den av og til er vanskelig å få ut av gir, og må jokke med den fra venstre til høyre når den står i fri så kommer den seg igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 9, 2011 noen andre med lignende erfaringer som kan dele hva dere gjorde for å løse problemet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 18, 2011 Løste mitt problem iallefall, er en foring like over kattalysatoren som var i feil posisjon, like før den håppet av, satt den tilbake å trødde i en splint, og da ble det veldig mye bedre! Men er enda litt slark sideveis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 18, 2011 Jeg sveiset sammen giroverføringen, da ble den mye tightere. Kanskje ikke å anbefale på en bruksbil, men kjøp nytt ledd, så er sikkert mye gjort. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=1141406post1141406 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...