#1 Skrevet Januar 25, 2011 Hei Noen som vet hvor jeg kan få tak i flate center caps til felgene mine? Jeg har noen "Proline Wheels" vinterfelger, kjedelige men greie nå på vinteren.. (jada.. jeg HAR vasket og polért disse siden blidet ble tatt ) Disse har større center caps enn Audi felgene. Mener de er på 70mm innvendig og 74mm utvendig. De jeg har er "buede" / konveks, og dermed går det ikke å sette på dekaler.. Skulle hatt tak i flate caps og kanskje også AUDI dekaler til disse. Eventuelt Audi center caps i denne størrelsen.. Kan til nød også ha Proline Wheels centercaps, dersom det finnes norske forhandlere på disse.. ProLine Caps Noen tips ? Bilder av Audi dekaler/caps hadde vært gull 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 9, 2012 Bumpedi bump.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 26, 2012 Bumper....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...