Tull med dørlåsen- A6 C4 97-mod

Anbefalte innlegg

Har plutselig fått problemer med å låse dør på førersida. Det går an å låse den opp, men den føles treg, og jeg må rundt på andre sida for å få låst hele bilen. Jeg begynner å lure på om noen har prøvd å få den opp på ulovlig vis siden det skjedde bokstavelig talt over natta, men det er ikke noen synlige spor ellers. Har prøvd å smøre opp låsene men det ble ikke noe bedre. Er det noe som kan fikses eller er det best å få byttet hele låsen? Dyrt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har plutselig fått problemer med å låse dør på førersida. Det går an å låse den opp, men den føles treg, og jeg må rundt på andre sida for å få låst hele bilen. Jeg begynner å lure på om noen har prøvd å få den opp på ulovlig vis siden det skjedde bokstavelig talt over natta, men det er ikke noen synlige spor ellers. Har prøvd å smøre opp låsene men det ble ikke noe bedre. Er det noe som kan fikses eller er det best å få byttet hele låsen? Dyrt?

Jeg byttet hele låsen på min A4, siden den må bestilles fra Tyskland kom den på rundt 700 kr mener jeg å huske.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er låsekassen, og den har samme delenr som en fra Audi 100 C4, så har jen kompis en liggende..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

700 kr er faktisk mindre enn jeg hadde fryktet... Bestilte/byttet du selv?

edit: Tror ikke den fra 100 passer, en kamerat har i alle fall forskjellig type nøkkel på sin 100.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

700 kr er faktisk mindre enn jeg hadde fryktet... Bestilte/byttet du selv?

edit: Tror ikke den fra 100 passer, en kamerat har i alle fall forskjellig type nøkkel på sin 100.

Ja jeg byttet selv. Bestilte på Møller. Litt trangt men det gikk helt fint.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.