#1 Skrevet Januar 25, 2011 Har plutselig fått problemer med å låse dør på førersida. Det går an å låse den opp, men den føles treg, og jeg må rundt på andre sida for å få låst hele bilen. Jeg begynner å lure på om noen har prøvd å få den opp på ulovlig vis siden det skjedde bokstavelig talt over natta, men det er ikke noen synlige spor ellers. Har prøvd å smøre opp låsene men det ble ikke noe bedre. Er det noe som kan fikses eller er det best å få byttet hele låsen? Dyrt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 25, 2011 Har plutselig fått problemer med å låse dør på førersida. Det går an å låse den opp, men den føles treg, og jeg må rundt på andre sida for å få låst hele bilen. Jeg begynner å lure på om noen har prøvd å få den opp på ulovlig vis siden det skjedde bokstavelig talt over natta, men det er ikke noen synlige spor ellers. Har prøvd å smøre opp låsene men det ble ikke noe bedre. Er det noe som kan fikses eller er det best å få byttet hele låsen? Dyrt? Jeg byttet hele låsen på min A4, siden den må bestilles fra Tyskland kom den på rundt 700 kr mener jeg å huske. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 25, 2011 Om det er låsekassen, og den har samme delenr som en fra Audi 100 C4, så har jen kompis en liggende.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 25, 2011 700 kr er faktisk mindre enn jeg hadde fryktet... Bestilte/byttet du selv? edit: Tror ikke den fra 100 passer, en kamerat har i alle fall forskjellig type nøkkel på sin 100. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 25, 2011 700 kr er faktisk mindre enn jeg hadde fryktet... Bestilte/byttet du selv? edit: Tror ikke den fra 100 passer, en kamerat har i alle fall forskjellig type nøkkel på sin 100. Ja jeg byttet selv. Bestilte på Møller. Litt trangt men det gikk helt fint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...