#1 Skrevet Januar 25, 2011 Hei, Har sett på en '01 Skoda Fabia (1.4 75hk bensin) som bruksbil som virker tilfredsstillende på de fleste områder, men en ting jeg bemerket meg var en tikkende ulyd ved ekspansjonstanken, den kom og gikk med jevne mellomrom, noen ganger mer intenst. Jeg har ringet rundt der jeg mistenker lyden kommer fra, samt at jeg kan "kjenne" vibrasjonen fra tikkingen ved å kjenne på slangene som er ringet rundt. Noen som har en ide hva dette kan være for noe? Jeg merket også en liten susing fra startmotoren idet motoren tennes, men forsvinner etter ett sekund når motoren er i gang. Forslag til hva det kan være? Høres ikke ut som en sliten startmotor/batteri heller. Rundt her er lyden lokalisert. Håper på litt raske svar! :-) Mvh Daniel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 25, 2011 taktventil til kullfilterbeholderen som tar imot bensindamp,normalt at den tikker litt høyt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 27, 2011 Thanks! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...