#1 Skrevet Januar 25, 2011 Hei. Vurderte og montere coilovers/ justerbart senkesett på min audi a3 sportback, noen som har noen erfaringer med dette blir det veldig stivt og kjøre med eller funker det greit ?. Har s-line understell i dag men det senker jo ikke allverden Også om noen har noen merker de anbefaller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 25, 2011 Har montert justertbare på a3 til madamen,funker som bare det. Er greit å juster den høyden man vil,kjøpte de til håkon Sanderg her på forumet som selger deler gjennom FK. Den er mykere på a3 en a6,men det er vel tyngden på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 25, 2011 FK Silverline her, helt konge! Har allerede kjørt noen tusen kilometer med settet, og det leverer! Har riktignok ikke kjørt A3 med S-Line understell. Jeg liker å sammenligne FK Silverlines kjørekomfort med kjørekomforten i BMW 1-Serie M-Sport. Kjøreegenskapene er helt konge! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 25, 2011 Ja okej det høres bra ut da må jeg sjekke opp det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 25, 2011 Kjører med KW v2 på min Sportback. Mye mere behagelig enn S-line understell. Og samtidig mye mere "gocart" følelse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...