#1 Skrevet Januar 25, 2011 9x20 ET41 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 25, 2011 Og siste... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 25, 2011 Så mye de er verdt for deg, er vel riktig pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 25, 2011 Hvis jeg skal kjøpe så er de ikke verdt stort, men hvis jeg skal selge er de verdt MYE 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 25, 2011 Du har jo nettopp kjøpt deg et slik sett, så da vet du vel hva prisen skal være 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 25, 2011 Har de 9 eikede jeg i 19", dette er 7-eikede i 20". I utlandet går de for mye pæng, men i lille norge kan de være vanskelige å selge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 25, 2011 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 25, 2011 Sorry jeg blingsa, da veit jeg om en på forumet her som har kjøpt slike. Så går nok i hvert fall ett sett med slike på en VAG her til våren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 25, 2011 En arm og en fot kan man vel ofre for slike 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 25, 2011 Sorry jeg blingsa, da veit jeg om en på forumet her som har kjøpt slike. Så går nok i hvert fall ett sett med slike på en VAG her til våren. Aha... Lyst til å sende meg en PM om hvem det er, eller er det hemmelig enn så lenge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 25, 2011 Sikkert svære dissa hjula der, men jeg vet akkurat hvor mye jeg ville gitt for dem.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 25, 2011 Sikkert svære dissa hjula der, men jeg vet akkurat hvor mye jeg ville gitt for dem.... let me guess: "fire pils og en coca cola.." 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 25, 2011 let me guess: "fire pils og en coca cola.." faen..du er god til å gjette ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 25, 2011 er prisen riktig er det veldig intresant. send meg en pm Petter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 31, 2011 Jeg ville helt ærlig gitt ganske MYE, dette er jo drømme hjul. Kunst i mine øyne og kunst koster.. mulig jeg er drita men skjønner ikke helt? Skal DU kjøpe disse, eller skal du Selge disse? Hvis det kommer et slik sett til Norge uansett for salg, skal jeg vurdere det svææært nøye. Det kommer jo alltid ferie penger, og ferie driter jeg i, felger derimot 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 31, 2011 (endret) Det gjenstår egentlig å se... Man vet aldri hva fremtiden bringer Men, slike felger går for store kroner i utlandet, men i lille norge er markedet litt tørrere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 31, 2011 Finnes gode kjøp på slike felger også, som alt mulig annet innimellom Petter, du har jo blitt den Bentleyhora du da Poster jo Bentley over hele forumet jo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 31, 2011 Hehe, ja har gått ei kule varmt de siste dagene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 31, 2011 Ville antydet en pris mellom 20-25 k.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 31, 2011 Prisene på de varierer veldig! Alt fra ca 10000,- til 20000,- avhengig av hvor desperat selgeren er Og jeg har følgt en del slike annonser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 1, 2011 De er ikke heeelt strøkne ser jeg, så ser ikke for meg noe pris som bør overgå 20.000 på disse altså.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 1, 2011 Hadde tilbud om slike til over 20 000 pluss frakt å mums, da eller ikke strøkne.. Ebay er ofte enda dyrere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 1, 2011 Yes, det jeg opplever også. 20 000 er i utlandet, så kommer frakt og mva oppå der igjen. Fant også noen fine BBS til 9000 i UK, men med 2000 i frakt og mva på da 11000kr så blir det dyrt. Sendte en mail på slike Bentley felger som lå ute til "Buy it now" pris på 1200 pund, men de ble trekt tilbake av selger.... Sendte han flere mailer, men aldri noe svar. Ligger noen ferdig oppusset i UK, til ca 22 500kr + frakt + mva.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Februar 1, 2011 Det gjenstår egentlig å se... Man vet aldri hva fremtiden bringer Men, slike felger går for store kroner i utlandet, men i lille norge er markedet litt tørrere. De fleste her venter jo til de kommer som reps: flau : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Februar 1, 2011 De fleste her venter jo til de kommer som reps: flau : Hehe Det er vel noe som er veldig positivt med Bentley. Sjansen for at de kommer som rep er veldig liten vil jeg tro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...