Anbefalte innlegg

hei. lurer på om midtkonsollen fra 3bg passer min 3b? de er jo identiske ellers? blir jo der askebegeret og bakover med midtarmelene jeg tenker på da .;)

har kasettholder i min og det er jo helt unødvendig... så ser at 3bg har koppholdere i midten der også! det hadde vært kjekt! evt noen som vet av dele nr til denne konsollen ? har prøvd å lete i etka men uten hell...

takk på forhånd!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jupp, dette passer overrens

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm ja da får vi se hva som skjer. uhm 3bg har jo tankåpner i førerdøren? min har i midtkonsollen? finnes det at det passer rett over så jeg slipper og lage hull til tanklokket:S? da gikk jo iden min i vasken egentlig!:(: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er det enste du må flytte over. men det ville jeg jo helt klart gjordt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

huff. det er finere sånn som jeg har det nå.. faktisk eneste jeg ville ha bort var faktisk den kassettholderen har prøvd og nærmest bryte den av uten at den vil...... og ekstra koppholder men men da skal jeg heller går for og kutte kassettholderen til den er i småbiter og sette gummidekslel over!:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du et bilde av hvordan det er nå?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan ta og fikse til i morgen. er litt sent for å gå ut i det kalde været her oppe i nord:P ehehe men fikser bilder av slik det er i dag!;) blir jo og koste en formue sikkert og kjøpe alt. samt jeg har jo "oppevaringsrom" inne i armlene mitt , tror ikke 3bg hadde det? så ikke slik ut.. skal fikse blått lcd volt meter i askebegeret foran , tror jeg blir og støype i glassfiber ellerno. røyker ikke så hva trenger man askebeger til!:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.