Anbefalte innlegg

Er hjulbuene på S/RS4 B5 bredere enn på en A4 B5? og passer disse isåfall på en A4 B5? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er bredere skjermer på RS4 ja.

 

Men er mye som må byttes/bygges om; front- og bakfanger, kanalskjørt, bakdører, samt at du må kappe ut gamle bak skjermene og sveise inn nye.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

uff alt skal være så komplisert, billigere og kjøpe valse og selge den etterpå da.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok lettere å bare bredde de skjermene du har hvis du først skal ha bredere ja..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en god del bredere skjermer på RS4 b5 ja, men S4 b5 tror jeg har like brede buer som A4.

Hvis du skal ha RS4 skjermer med orginale fangere må desse modifiseres til å være bredere på sidene. Dette gjelder også S4-fangere...

 

Prisene for RS4-skjermene er også rimelig høge, både brukt og nytt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal være samme bredde på A4 og S4 skjermer ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette gjelder også S4-fangere...

 

What?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

What?

 

At rs skjermer passer ikke på S4 fanger forran. S4 fanger og A4 skjermer passer helt fint som du vet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

What?

 

Jeg tenker på den ekstra bredden til sidene. Den passer jo selfølgelig, men skjermen er jo mye bredere enn fangeren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

At rs skjermer passer ikke på S4 fanger forran. S4 fanger og A4 skjermer passer helt fint som du vet :)

 

Jeg tenker på den ekstra bredden til sidene. Den passer jo selfølgelig, men skjermen er jo mye bredere enn fangeren.

 

 

 

Jaah.. Slik ja... Leste litt for fort :P Synest du skreiv at S4 Fanger ikke passet A4 uten mod :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.