#1 Skrevet Januar 26, 2011 Sitter å kikker på dekk, og står mellom 3 forskjellige. Forholdsvis ganske billige dekk dette, så trenger litt hjelp og erfaringer. Dimensjon er 235/35/19, og det står mellom disse: - Federal SS-595 - Kumho KU31 - Falken FK-452 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 26, 2011 Har hadd kumho og falken..kumho er etter min mening det helt klart beste dekket av de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 26, 2011 Ville valgt "Federal 595 EVO " isteden for ss -595 i allefall, selv om det er noe dyrere. Kan se litt på denne dekk oversikten,mange som legger inn sin erfaring. http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Federal/595EVO.htm Hovedsiden. http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 26, 2011 Kjør Falken FK452. Det hadde jeg valgt, Har prøvd det og Kumho... Falken var klart det beste på min A6 i hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 26, 2011 Har hatt Kumho 3 ganger, og hadde kjøpt det igjen! http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?details=Ordern&cart_id=49499619.129.13944&typ=R-116525&ranzahl=4&Breite=235&Quer=35&Felge=19&Speed=W&weiter=15&kategorie=6&Ang_pro_Seite=15&Transport=P&dsco=129&sowigan=So 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 26, 2011 Har erfaring med Federal SS-595, som blir kanskje litt myke når de blir varme, og da får man "Hollywood"-dekk. Hadde gått for Kuhmo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 26, 2011 Lett Kuhmo. Både Federal og Falken var vinglepetter. Hadde heller kjørt Nankang Ns-II foran disse. Kuhmo støyet liiitt mer på 5ern med 215/35. .men overlevbart da 5ern støyer fra før:-) Good lawck! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 26, 2011 kjørt kumho KU31 i 5 år nå og er superfornøyd... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 26, 2011 jeg har hatt kumho ku31 de 3 siste årene nå og må si at jeg er sykt fornøyd med de så lenge det er tørt, men er det fuktig på veien så har de en tendes til å spinne, dog ved lav hastighet som ut av kryss ol. (kjører samme motor og girkasse spec som deg da bare i en touran) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 29, 2011 Er Vredestein Sessanta verdt 2000 kr mer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 29, 2011 Mine erfaringer er at federal er billig og ok dekk til prisen, kanskje litt mye støy og veldig breie i forhold til størrelsen. Falken FK452 er et litt bedre dekk, "normal" størrelse på bredde osv, kanskje litt dårlig retningsstabile dekk. Kumho vurderer jeg også til sommeren, men får dem bare i KU19. Noen erfaringer med den typen noen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...