#1 Skrevet Januar 26, 2011 Står her og klør meg i hodet. Saken er en 97mod a4 1,9 tdi quattro. Får ikke spenning til fødepumpen. Er spenning på sikringen og pumpen fungerer ved tvangskjøring. Er såvidt jeg har forstått ikke noe rele tilknyttet denne. Kan det være tenningslåsen(el delen) ? Når jeg Slår på tenningen hører jeg "knitrelyder" fra abs enhet og dieselpumpe nesten som et rele som kobler inn og ut i høyt tempo, dette forvinner etter noen sekunder. Noen tips ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 26, 2011 Kikket litt i autohidden, og der står det noe om "fuel lift pump relay (diesel)". Men det står ikke noe ang plassering. Sikker på at det ikke er et rele på dette også? Får opp et annet rele til "fuel pump relay, glow plug relay" også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 26, 2011 Kikket litt i autohidden, og der står det noe om "fuel lift pump relay (diesel)". Men det står ikke noe ang plassering. Sikker på at det ikke er et rele på dette også? Får opp et annet rele til "fuel pump relay, glow plug relay" også. Har sett der jeg også,men snakket også med møller og de sier at det ikke er noe rele.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 26, 2011 Har sett der jeg også,men snakket også med møller og de sier at det ikke er noe rele.. Det er ikke alltid det stemmer det som gutta på møller sier heller. Er bare mennesker det også, og mennesker gjør feil. Ville sjekket det litt mer jeg, om det er rele på føde-pumpa også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...