#1 Skrevet Januar 26, 2011 Blir ikke klok på dette pære styret jeg.. hvilken type pærer/led skal jeg ha til Orginal Bixcenon,park,og tåkelys(spredere) Kunne tenkt meg LED til tåke og park. Noen som har type og anbefalning hvor jeg skal handle haddet jeg blitt glad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 26, 2011 vanlig xenon d1s, park w5w, tåkelys HB4, retningslys H7 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 26, 2011 ligger også en full oversikt over alt i denne tråden i første posten http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=187172 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 26, 2011 Tusen takk Er det LED eller exenon kit som er tingen til tåkelys? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 26, 2011 xenon lyser sterkere og lengre, mens led er det mindre sjans for at går. men de lyser ikke fullt så bra opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...