#1 Skrevet Januar 26, 2011 Hei. Har noen recaro stoler fra sierra cosworth i ene prosjekt bilen min, disse er mørke gråe på sidene og lysere grå i midten. Finnes det noe vidundermiddel som gjør det mulig å "farge" stolene? først og fremst det mørke gråe jeg skulle hatt så mørkt som mulig. Vet jeg kan levere dem til en salmaker å få trekt de om. Men tenker på andre løsninger? om det finnes da . Setter pris på alle tips og triks! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 26, 2011 ta kontakt med marius torkehagen på forumet her, eller pimpride.no Han er kongen på interiørfarge =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 26, 2011 Takk for tipset! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 26, 2011 Du har jo også en i Hedalen som jobber med intriør opplegg. Husker ikke navnet på han, men har sett diverse flygeblader på oppslagstavler i matbutikker ol 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...