#1 Skrevet Mars 6, 2005 Da kom øyelokk og baklukespoiler i posten, neste stop er lakkern. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 6, 2005 fine greier!! har selv panserforlenger på tur i posten har fått film på alle rutene og venter på anledning for å kjøpe meg spoiler og ny front fanger til min passat:) legg ut bilder når du har fått montert dette så man får se resultatet. hvilken vinge er det du har fått? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 6, 2005 ABT Sportsline er produsent. Den er fra Powwerzone. Hva ga du for soting av rutene, bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 6, 2005 bilde skal jeg ordne i morgen men prisen kan jeg ikke gi (har fått munnkurv) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 10, 2005 Fikk øyelokk og Caractere baklukespoiler til passaten i går , på lakk i dag og mont. snarest 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 10, 2005 tar det lang tid å montere ? venter i spenning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 12, 2005 Hei! Går du inn på profilen min, kan du se en Passat som din, med øyelokk, bakvinge (Caractere´) og tonede ruter. Bilen min er en 04, men er lik med unntak av speilene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 13, 2005 Har ikke levert delene til lakkering enda... Håper å få gjort det til uka, vil ikke montere det før det blir varmere i luften allikevel! Har skvettlapper liggende også, må prøve å få gjort det til uka! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 16, 2005 Da var delene levert og skvettlapper på. Lakkerings delen blir ferdig i mårra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 16, 2005 bilde skal jeg ordne i morgen men prisen kan jeg ikke gi (har fått munnkurv) Har du fått tatt noen bilder av bilen med soting? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 16, 2005 Har du fått tatt noen bilder av bilen med soting? HER HAR DU:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 17, 2005 HER HAR DU:) Hvor mye har du sota? Hvor mange prosent innsyn har du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 17, 2005 20% fremme og 35% bak:) altså 80% innsyn fremme og 65% bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 19, 2005 Ser veldig bra ut, men du får se å få på resten og sette inn bilde så snart den er klar!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 3, 2005 Da fikk jeg endelig på øyelokka og baklukespoilerem! Mangler bare felger, senk og emblemfri grill. Da begynner det å hjelp seg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 3, 2005 Ble veldig bra dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 4, 2005 dette ble bra lars. fortsett sånn så blir det en rå passat til her i klubben... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet April 4, 2005 dette ble bra lars. fortsett sånn så blir det en rå passat til her i klubben... Liksom... Dere er 5 år for sent ute med 3B gutter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 4, 2005 Lars: Pen bil med pen farge! :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 4, 2005 Har mont. samme Carctere spoiler og lyktelister jeg og, har itilleg mont chrom lister på bakluke, baklykter og frontlykter, det ble ganske tøft, min er sort met. highline skal se om jeg kan legge ut bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet April 4, 2005 Har mont. samme Carctere spoiler og lyktelister jeg og, har itilleg mont chrom lister på bakluke, baklykter og frontlykter, det ble ganske tøft, min er sort met. highline skal se om jeg kan legge ut bilde Jeg har ikke Carctere. ABT baklukespoiler! Bestilte felger og KW1 i dag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 4, 2005 Jeg har ikke Carctere. ABT baklukespoiler! Bestilte felger og KW1 i dag.. Ok. var litt vanskelig å se på bilde , er jo ikke så veldig ulike da i farten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 4, 2005 Liksom... Dere er 5 år for sent ute med 3B gutter... joa, runar... hehe men jeg er stolt av passaten min jeg. men, bra poeng..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 5, 2005 Liksom... Dere er 5 år for sent ute med 3B gutter... Er ikke noe som heter for sent ute. Vi jobber med våre "gamle" 3b biler, og du din "nye" 3bg. Stå på alle 3B eiere, vi kan få minst like rå biler som den der!!!! Personlig syns jeg Arve og en del andre her inne har noen dritråe bilen!!! Det er jo ganske mye mer og like fin styling til 3b enn til 3bg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 5, 2005 Er ikke noe som heter for sent ute. Vi jobber med våre "gamle" 3b biler, og du din "nye" 3bg. Stå på alle 3B eiere, vi kan få minst like rå biler som den der!!!! Personlig syns jeg Arve og en del andre her inne har noen dritråe bilen!!! Det er jo ganske mye mer og like fin styling til 3b enn til 3bg. Jada, jeg er helt enig, bare måtte komme med en liten ond påminnelse da jeg leste "dette ble bra lars. fortsett sånn så blir det en rå passat til her i klubben..." 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...