#1 Skrevet Mars 6, 2005 Hei, Jeg har sett slike skiltplater som dette her tilsalgs, men jeg husker ikke hvor de solgte det. Noen som kan hjelpe??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 6, 2005 Hei, Jeg har sett slike skiltplater som dette her tilsalgs, men jeg husker ikke hvor de solgte det. Noen som kan hjelpe??? jeg kan skaffe nioen i krom skkal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 6, 2005 jeg kan skaffe nioen i krom skkal de er i kromm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 6, 2005 de er i kromm de er to delte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 6, 2005 de er to delte jeg har et noen sånn liggende på jobb ,du sjal få den gratis hos neg siden du har en sånn feet cab ta kontakt hvis du åaser komsivger,ellers så skal til osslo newste helg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 6, 2005 jeg har et noen sånn liggende på jobb ,du sjal få den gratis hos neg siden du har en sånn feet cabta kontakt hvis du åaser komsivger,ellers så skal til osslo newste helg Jeg bare måååå quote denne posten for fremtiden, slik at ingen kan endre den i morgen og så påstå dem var edru når dem skrev den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 6, 2005 Jeg bare måååå quote denne posten for fremtiden, slik at ingen kan endre den i morgen og så påstå dem var edru når dem skrev den Ja sånn wer det me åss gutta fr vngr!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 6, 2005 Ja sånn wer det me åss gutta fr vngr!! er det flrer fra viger her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 6, 2005 er det flrer fra viger her Hvis jeg skjønner spørsmålet rett så spør du om det er flere fra Kongsvinger? Tja..er oppvokst på Brandval om det er nærme nok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 6, 2005 Tråstad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 6, 2005 Hvis jeg skjønner spørsmålet rett så spør du om det er flere fra Kongsvinger?Tja..er oppvokst på Brandval om det er nærme nok. Tydeligvis ikke fullt så nært som man i utgangspunktet ville trodd ut fra ett kart IMHO så er vel egentlig forumbruk og alkohyler en skummel kombinasjon... Menmen, havna vel litt offtopic her Back to topic, guttane, enten det eller "drekkah mehr!" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 6, 2005 Tråstad Hadde vel ikke trodd noe anna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 6, 2005 Hadde vel ikke trodd noe anna je er r i farta,em jeg såt får det je skivker fuul elller ikke fyl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 6, 2005 je er r i farta,em jeg såt får det je skivker fuul elller ikke fyl Vet ikke om jeg skal takke for det, men en ting er sikkert, jeg får ikke sove i natt nå som jeg har forstrukket alt av lattermuskler Godt å se humøret er på topp i allefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 6, 2005 je er r i farta,em jeg såt får det je skivker fuul elller ikke fyl Jeg tror jeg er enig med deg.....vi får se på det imorgen!?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 6, 2005 Jeg tror jeg er enig med deg.....vi får se på det imorgen!?! Ut fra formen tror jeg morgendagen fort kan være en mandag for enkelte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 6, 2005 Hei, Jeg har sett slike skiltplater som dette her tilsalgs, men jeg husker ikke hvor de solgte det. Noen som kan hjelpe??? Ta en titt baki ressursbilen min. Du må bare gå litt lenger nå, siden den står ute;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 6, 2005 Ta en titt baki ressursbilen min. Du må bare gå litt lenger nå, siden den står ute;) Haha.. KOOL! Sjekker når jeg kommer på værste idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 6, 2005 Haha.. KOOL! Sjekker når jeg kommer på værste idag Hei og go morn Må bare beklage vrøvlet mitt i natt,første fyllekule på en månde og så var det ikke så lett å se tastaturet når jeg satt her i mørket. Skiltplatene var som sagt delt i to,men jeg er litt usikker på hvordan man fester skilte.husker ikke om det var slike klips på rammen eller ikke. Skal sjekk det i morn på jobb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 6, 2005 Du finner de på ebay. Noen sier at man får tak i de på svinesund også, men jeg har ikke klart å finne de der. Her er noen: http://search.ebay.de/chrom-kennzeichenhalter_W0QQfkrZ1 Bilde av min: Edit: De har 4 forskjellige varianter tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 6, 2005 på side 26 her http://www.torshovbil.no/katalog/2004/2_rekvisita.pdf har dem også, men jeg vet ikke om den er kul nok? koster 89,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mars 27, 2005 Kunne tenkt meg en krom skiltplate jeg også. Kjørte bak en helt ny SAAB her om dagen og den hadde krom skiltplate med "aeroauto" tekst på. Så det må vel være mulig å få tak i har i landet også. Blir dyrt å bestille fra tyskland... Fant mange på e-bay, men vil ikke ha en slik med 3 "hull" eller hva det nå er på hver side. Vil ha en helt standard skiltplate, men i krom. Edit: En slik vil jeg ha: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mars 27, 2005 Den med de tre hullene er den som Biltema selger også. http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=94584 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mars 27, 2005 Hadde håpet de fantes i metall også... http://www.kfz-produkt.de/ Disse har skiltplater og krom lister. Men i følge e-bay så sender de bare innenfor tyskland... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 27, 2005 TIPS: Merchedes... selger krom skiltplater, UTEN logoer og anna krims krams... Stikk til en lokal merche forhandler å spør... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...