#1 Skrevet Januar 27, 2011 Ja da... Nå har noen prestert å stjele emblemet på rattet mitt, og vil nødig kjøpe helt ny ratt. Noen som vet hvor jeg kan få tak i? Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 27, 2011 Ebay 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 27, 2011 Har prøvd å søke, men er ikke sååå rå på tysk. Har noen linker? Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 27, 2011 Heisann Tok et kjapt søk på ebay.de, måtte bruke google.com/translate for å finne ut hva "ratt" er på tysk Uansett, her finner du emblemet: http://cgi.ebay.de/Audi-RS2-RS-2-Porsche-Lenkrad-Emblem-Schriftzug-RAR-NEU-/370475216370?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item56420b2df2 Forøvrig er lenkrad det tyske ordet for ratt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 27, 2011 Har prøvd å søke, men er ikke sååå rå på tysk. Har noen linker? Fabian har ett i skuffen jeg, flunka nytt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...