#1 Skrevet Januar 27, 2011 Hei Har muligens problemer med låskassen da INGEN av de lysene inne i kupeen slår seg på ved åpning av fører dør.. Men HVA er egentli feilen, ser mange plasser at det er en microchip som kan være problemet (comfort enheten min er ok), ser også at prisen hos møller er rundt 3500kr for bytte av kassen. Men det jeg har litt problem med å forstå er, man kan vel ikke kjøpe hvilke som helst låsekasse til min biltype å tro at den fungerer? er det ikke en fordel at det er samme nr (om det er slik det fungerer) på de så nøkkelen som jeg da har passer ved evt åpning av bil med nøkkel?? Er det noen som har noen ok forklaringer så jeg vet hvor jeg skal begynne? Mvh Stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 27, 2011 Det er nok ein mikrobryter som er dårlig, heilt vanlig feil, hvis du er heldig er det den som ligger på utsida av låskassen, ellers er det fleire mikrobrytere inni låskassen. Du trenger ikkje skifte nøkkel, den delen som nøkkelen går i skiftes ikkje, den står igjen når du tar ut låskassen. litt info her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=204298 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 27, 2011 Takker. Men det skrives at det vises i FIS displayet at døren er oppe, bilen låser seg, og at kupelysene blinker.. Ingen av disse symptomene har jeg.. Kun at ikke kupee lys og alt annet som skal slå seg på IKKE slår seg på når jeg åpner døren... Kan det da være snakk om lednings brudd?? har hatt noen tilfeller i det siste at alle innv lys slår seg på når jeg åpner fører dør men det er så sjeldent at jeg kan kalle det krampe trekkninger fra A6.n sin side.. + en liten ting til. Får ikke skrudd på noen kupee lys når bilen er igang.. skal jeg ha de på må døren åpnes, så trykke på bryteren i taket for der etter å stenge døren. DA først lyser kupe lyset helt til jeg skrur det av med bryter igjen, prøver jeg da bare bryter så skjer ingen ting.. Det bare "gløder" Any one experienst that? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...