senking av Audi A4 avant TQ 8E

Anbefalte innlegg

hei

ska kjøp mæ justerbartsenke sett :)

 

har lyst til å fa bilen "veldig" lav..

 

så lure på om ka som lønne seg av kor my æ ska senk? lyst på mellom 40-50 mm senking :) eller bli det for my ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo nesten for lite ;)

FK silverline er ett fint sett.. :)

 

Har også VELDIG god erfaring med både EIBACH, H&R og ikke minst KW v2..

 

Får også TA Technix og andre rimeligere sett, disse fungerer også helt ok:) Kjenner fler som kjører med det og er fornøyd.

 

http://www.zenk.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okei takk for tipsene :)

 

så du mener at æ værtfall bør senk 50mm?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det fine med justerbart er att du kan senke den slike du vil ha den selv både foran å bak,.. ikke bry deg så mye om det er 40 eller 70 ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det e sant at det e fine me justerbart :)

 

tusen takk for hjelpa da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøp alltid justerbart ! ;) så slipper du å angre på valget... kjører på TA på min og den kan du skru så langt ned at den går gjennom bakken forran :) har 3 cm til bakken nå og da er det 5 cm med gjenger igjen forran nesten

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja sant det :) men veit du hvor mye du har senka din da? vill ha bilen lav selv om det e mye humper her i trondheim, så regne me æ må kjør skrått over humpene :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville ikke valgt det aller rimeligste settet, TA, selv om jeg selger dem selv. Har hatt en del negative tilbakemeldinger på dem spesielt på Quattro.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okei :) du som selger senkesett? kor my villa du senka da? Quattro? avant?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sandberg sant som du sier men det er ett helt greit senkesett i mine øyne :) men såklart får man senkesett som er MYE bedre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

okei :) du som selger senkesett? kor my villa du senka da? Quattro? avant?

 

Send meg en PM så kan jeg ta det der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke negative tilbakemeldinger har du fått om billigste Ta Technix settet Håkon Sandberg? Handlet ett sett av dere i fjor vinter å har ingenting negativt å si om settet enda:) Null overflate rust. Men er til fwd, er settet til quattro anderledes?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke negative tilbakemeldinger har du fått om billigste Ta Technix settet Håkon Sandberg? Handlet ett sett av dere i fjor vinter å har ingenting negativt å si om settet enda:) Null overflate rust. Men er til fwd, er settet til quattro anderledes?

 

Det har vært litt problemer med ulyder, knirking og sånn.

Ikke alle sett som har vært slik, men det er noen.

 

FWD og Quattro har samme understell på B6, men på quattro så får de litt hardere belastning. Det er også noen som har klaget på at det er for mykt.

 

Grunnen til at jeg anbefaler å gå litt opp i pris er pga erfaringer etter å ha solgt over 1200 sett med coilovers i fjor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.