Anbefalte innlegg

Lurte på om noen her inne vet om firma eller privat til å utføre proffsoting på en S6 C4 til en overkommelig pris? Helst i Ålesund/Molde regionen.

Har vært i kontakt med Riis Bilglass i Molde, men de skulle ha den nette sum av 7000,-!!! Inkl. rabatt!

 

Hadde satt pris på tips/erfaringer.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Carmelom.com holder til i Skodje. God erfaring med soting der tidligere og var billigere enn Riis Bilglass når jeg sjekka sist gang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurte på om noen her inne vet om firma eller privat til å utføre proffsoting på en S6 C4 til en overkommelig pris? Helst i Ålesund/Molde regionen.

Har vært i kontakt med Riis Bilglass i Molde, men de skulle ha den nette sum av 7000,-!!! Inkl. rabatt!

 

Hadde satt pris på tips/erfaringer.:)

 

c4 karrosseriet er en utrolig vanskelig og krevende bil å legge. alle rutene må ut av bilen og hullene til vindusproppene må files. så det er ikke noe dårlig pris du har fått der synes jeg.

 

jeg veit at han som la på gamle s6en min betalte ca 5000 sort, men det er for noen år siden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Harald Kåre Angvik gjør dette bra!

Send han en PM, såvidt jeg vet er han fortsatt på forumet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for tips her.

Har vært i kontakt med carmelom.com og de skulle ha 6600,- for jobben. Altså nesten det samme som Riis bilglass......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.