#1 Skrevet Mars 6, 2005 Jeg har noen S2 skiver og kaliptere for hånden og lurte dermed på hva som må til for å få dette til å passe på min Audi 90. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 6, 2005 Du har vel 4x108 bolt sirkel? S2 er jo 5x112. Så da passer ikke skivene. Calipene skal skal vist være bolt on og man kan bruke 276x25mm skiver fra en 2.8L cab (4x108) skal vist fungere. Bak på 90 og S2 er like store. Ingen vits i å bytte her- og det går vel heller ikke tror jeg, siden 90 og S2 har caliperen på 'forskjellige sider' av navet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 6, 2005 Jeg har noen S2 skiver og kaliptere for hånden og lurte dermed på hva som må til for å få dette til å passe på min Audi 90. Du kan lese litt her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=12482&highlight=bremser Ikke helt sikker på om du kan bruke A90 20V bremseskiver. mvh Vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 9, 2005 Jeg sjekket litt str på skiver fra min og 20V, da ser det ut til at 20V skivene er 10mm bredere enn de som sitter på nå, vil dette ha noen betydning for innpresset? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 9, 2005 Jeg sjekket litt str på skiver fra min og 20V, da ser det ut til at 20V skivene er 10mm bredere enn de som sitter på nå, vil dette ha noen betydning for innpresset? De bygger vel ikke 10 mm mere ut på annlegsflaten fra navet? 20V skiva må jo stå litt annerledes enn dine originale bremser siden denne skiva er tykker på bremseflaten. Du må nesten høre med noen som har B3 for å finne ut akkurat om dette passer. Komplette S2 hjulagerhus/nav hadde kanskje vært den enkleste løsningen. mvh Vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 9, 2005 er litt forskjell på b3 og mener jeg. men er innpresset på skivene som er det kritiske ja. du kan gå på mekonomen.no de har målsatte tegninger av de fleste skiver, da kan du sammenligne dine orginale mot 20v skivene. på min b3 gikk det ikke, 20v hadde så mye innpress at de tok i fjerbeinet. jeg bruker s2 kalippere og saab 9000turbo skiver, 280x25 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...