#1 Skrevet Januar 28, 2011 Hei, er ny her på forumet,og trenger litt hjelp. Har en 89mod G2 syncro, uten 4x4 i revers: mad : Og trenger ny ryggelysbryter (er vel ikke den eneste). VAG har har ikke. Har funne en hos vag classicparts i tyskland, men der fikk jeg ikke registrere meg. Har lest flere plasser at folk har kjøpt derifra...hvordan ?? Er det noen her som kanskje er villig til å kjøpe en til meg ?? Kunne også ta en brukt en,må være 7-polig. Ring (90612788) eller mail meg. mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 28, 2011 Det er mere sannsynlig at det er releet som låser 4x4 i revers som har tatt kvelden. Dette releet sitter bak midtkonsollen. Dette releet var defekt i en '90 G2 Syncro jeg eide, bryteren på girkassen var OK, denne målte jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 29, 2011 Ja ok,takker for tipset. Skal få det og brytern undersøkt. Regnet egentlig med brytern,for det ser ut som det er en gjenganger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 30, 2011 Der har du kommet deg inn på forumet, og allerede fått litt hjelp Kjedelig at den bryteren var gått ut av produksjon.. (var meg du snakket med hos møller) Har du prøvd å tatt kontakt med vw-classicparts via kontaktskjemaet deres? De skal visstnok være veldig behjelpelige der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 30, 2011 Der har du kommet deg inn på forumet, og allerede fått litt hjelp Kjedelig at den bryteren var gått ut av produksjon.. (var meg du snakket med hos møller) Har du prøvd å tatt kontakt med vw-classicparts via kontaktskjemaet deres? De skal visstnok være veldig behjelpelige der fikk hjelp av meg til det i går, så den delen har han nok i postkassa innen en uke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 30, 2011 Så bra Hva skulle man gjort uten VACN? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 30, 2011 Dere er noen kjempegreie gutta :-) Skal sende mail til han mannen som jeg fikk adressen til, takker så meget Christian. Kjempe side dette...skjønner ikke hvorfor jeg ikke ble medlem tidligere.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 30, 2011 Bare forumet i seg selv er verdt kontigenten etter min mening Mange timer med interessant lesing, pluss mange års kompetanse på VAG, hvis man skulle trenge hjelp til noe. Stephan, du må lage en tråd om bilene dine etterhvert! Morsomt at det er flere i Narvik som gidder disse gamle bilene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 30, 2011 Bare forumet i seg selv er verdt kontigenten etter min mening Mange timer med interessant lesing, pluss mange års kompetanse på VAG, hvis man skulle trenge hjelp til noe. Stephan, du må lage en tråd om bilene dine etterhvert! Morsomt at det er flere i Narvik som gidder disse gamle bilene Tråd kommer ettervært. Ikke så mye aktivitet i garagjen just nu. Men blir å legge ut noen bilder om litt. Ellers stå på...kjempeforum dette... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 30, 2011 hva er problemet da om man har en g3 syncro uten ryggelys og syncro i revers? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 30, 2011 Kanskje samme problem som jeg har ?? Vet ikke. Enten ryggebrytern,eller dette releet !! Men tipper på brytern,siden både du og jeg ikke har ryggelys !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 30, 2011 Kanskje samme problem som jeg har ??Vet ikke. Enten ryggebrytern,eller dette releet !! Men tipper på brytern,siden både du og jeg ikke har ryggelys !! Det er den som sitter på girkassen det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 30, 2011 Jepp,dette e visst ganske vanlig at de går... Kanskje e du heldig, at det finnes bryter hos VAG til din G3. Til G2 er det slutt. Finnes ennå hos vw-classicparts til min. Sendte en mail til de, håper at de kan hjelpe meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 31, 2011 Dette med classicparts i tyskland fungerer jo utmerked....nu ble han glad :-) Bestillte brytern 2 ganger...just in case !! Og så ble det jo litt mere snacks...har jo fort å tulle på seg Kjempebra tips dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 4, 2011 Dere er noen kjempegreie gutta :-)Skal sende mail til han mannen som jeg fikk adressen til, takker så meget Christian. Kjempe side dette...skjønner ikke hvorfor jeg ikke ble medlem tidligere.... Har vel mast på deg et par år nå om å bli medlem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 4, 2011 det kan åsså være at pære er defekt bare så dere er klar over det Hilsen G2 syncro eier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 7, 2011 det kan åsså være at pære er defekt bare så dere er klar over det Hilsen G2 syncro eier Mener du at når pæra er gåen, så er man fri for 4x4 !!!! Det har æ ikke en gang giddet å sjekke..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 8, 2011 Mener du at når pæra er gåen, så er man fri for 4x4 !!!!Det har æ ikke en gang giddet å sjekke..... det er strømmen fra pæra som sender strøm til vakumestyinga til viskose koplinga går pære fungerer den ikke! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 8, 2011 Da kom brytern i posten idag...har fått tilbake 4x4 i revers....jippi (fær bare å rygge nu) Pærene var ok. Ellers takk for innspill allemann. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...