#1 Skrevet Januar 28, 2011 Og jeg som akkurat har kjøpt VI http://www.automotorogsport.no/news/22162/golf-vii-kommer-h%C3%B6sten-2012/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 28, 2011 Spess at de kutter mk6 så fort.. mk5 var jo fra 2004-2009 mod. Kjipt for eiere av mk6 i allefall.. med tanke på annenhåndsverdi.. Det er i allefall mine tanker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 28, 2011 mk6 er vel nesten enn facelift av mkv, mens dette blir vel en helt ny modell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 29, 2011 Synes denna mk7'en var mer en facelift av mk6 jeg. Det er jo mye større forskjeller utvendig på mk5 og mk6, enn denna mk7 og mk6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 29, 2011 Huff, får en følelse av Opel når jeg ser det bildet der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 29, 2011 Det der ser ut som manipulerte bilder av Golf mk6, så Mk7 vil sikkert ikke se ut som bildene viser... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 29, 2011 Så veldig ut som en Audi A3 bakfra.. på det manipulerte bildet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 29, 2011 Syntes VW har mista piffen med alle de nye modellene når det kommer til utseende... Jo, det ser relativt pent ut, men når man helt seriøst nesten ikke kan skille noen av VW-modellene i fronten så blir det liksom litt "rart"? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 29, 2011 Generisk utseende på nye VWer ja, Sharan, Touran, Golf, Passat, Jetta, ALLE er jo klin like.. Nå skal det (som tidligere nevnt) merkes at dette er langt ifra offisielle bilder, så man får spare pusten til 7ern faktisk kommer ut. En av hovedgrunnene til at jeg ikke kjøpte noen 6er da den kom ut, var jo bare en facelift av femmer'n. Skal også nevnes at VW er håpløse når det gjelder fornyelse og har alltid vært det.. Se bare på Toyota Corolla i forhold til Golf fra 1974 til nå for eksempel, ingen Corolla har vel vært i salg her i mer enn 5 år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 3, 2011 De bildene er shoppa ja.. Får håper for alle dere Mk6 eiere at den ikke kommer så fort som til neste år, og at den ser helt anderledes ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 3, 2011 Generisk utseende på nye VWer ja, Sharan, Touran, Golf, Passat, Jetta, ALLE er jo klin like.. Det var vel ikke så mye bedre på slutten av 70-tallet. Golf, Polo, Derby, Passat hadde den samme svarte grillen, de samme runde hovedlyktene og blinklysa på samme plassen i støtfangeren. ALLE var jo klin like... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 3, 2011 Samma diskusjonen hver gang, utgående modell ser bedre ut, bare en facelift, stort verdifall på utgående modell osv. Golf 7 kommer når den kommer og blir sikkert like mye kulere MK6 som MK6 er kulere enn MK5 osv. Bildet er nok hundre prosent sikkert shoppa, men om det blir noe i nærheten så blir det sikkert bra. Jeg skal i hvert fall kjøpe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...