Anbefalte innlegg

Hei!

Da virker det som servopumpen har tatt kvelden på golfen, aner ikke symptoner da det er damen som har kjørt og jeg er på sjøen.

Men, merkelig lyd når man svinger og spon i servooljen er vell et godt tegn på lagerhavari...

Det jeg lurer på er om noen har noen tips for hvordan jeg kan "flushe" systemet best mulig og nypris på en slik pumpe?

De er vell også rimelig enkle å skifte, par slanger og 3-4 skruer vell?

På forhånd takk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en slik liggende fra golf 3 vr6. Skal du flushe systemet må du opne alle gummikoblinger eller helst ta de bort siden dritt legger seg der en helst ikke vil. Kjøpte en " ny" brukt pumpe på min vr6 for en tid tilbake og ga vel 5k for den(NBS). Den var faktisk mer elendig enn den jeg hadde, men den var tett ihvertfall.

Om du er interessert kan du få kjøpe min som er brukt for 1600inkl frakt, Send PM i så fall da jeg er lite på forumet for tiden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vist ikke så enkelt å skifte.. Må vist skru av ene motorfestet og løfte/senke motoren for å få den ut..

(Har ikke gjort dette selv men har hørt snakk om det)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vist ikke så enkelt å skifte.. Må vist skru av ene motorfestet og løfte/senke motoren for å få den ut..

(Har ikke gjort dette selv men har hørt snakk om det)

Dette må de gjøre om de skal bytte vannpumpa ivertfall, for den har jeg nettopp fått skiftet. Er ikke helt sikker om man må det på servopumpen. Skal hente meg delebil når jeg kommer hjem til uken, også der er jeg usikker på om servopumpen er med: bh :

Nypris hos NBS er for tiden 2805,- for servopumpe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har liggende ei pumpe ifra corrado den passer om man kapper den slangen som går ifra væskebeholderen litt... litt annen bøy på innløpet på disse pumpene.. jeg hadde slik løsning på jettan min... funket helt topp..

500+ frakt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.