Anbefalte innlegg

Fikk montert inn fjernkontroll på webastoen på Tourane min nå på fredag.

I dag da jeg skulle ut og kjøre så startet jeg webastoen ca 20 min før jeg skulle kjøre.

Ble litt skuffa da bilen ikke var varm når jeg kom ut. Isen var vekke, men motoren var like kald som vanlig. Trodde Motor og alt skulle bli varmt på 20 min.

Noen som har erfaringer eller tips på hva som kan være feil?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utetemp har litt å si. Er det kaldt så kan 20 min være i minste laget for å få varm bil/varmt vann på motor. Som du skiver var isen borte, så den har nok virket.

Jeg har brukt å sette på ca 30-40 min før jeg skal kjøre, clima på Auto og har gradene på 23 eller mer.

Tar jo litt tid å varme opp vannet og sirkulere dette om det feks er minus 10. Prøv litt lenger neste gang.;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lønner seg å ha varmen på max, da det oppvarmede vannet fra webastoen går gjennom varmeapparatet og så videre gjennom motor og inn i webasto for en ny runde. Varmejusteringa er en krane som stenger for vann til varmeapparat. Viss denne ikke er helt åpen så er det en hindring i sirkulasjonen å det vil ta litt lengre tid før det blir vamt....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.