#1 Skrevet Januar 29, 2011 Heisann.. Som tittel sier lurte jeg på om d var mulig å bruke 20vt eksosventiler i 10v, ikke av noen spesiell annen grunn enn at jeg hadde noen 20vt ventiler liggende og 10v topp med ikke helt rette eksosventiler.. Noen som vet.?? Mvh Daniel Paulsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 29, 2011 Er ikkje størrelsen på ventilene forskjellig fra 10v til 20vt da? Eller er eg heilt på bærtur no? Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 29, 2011 Er dette jeg er usikker på, innsugsventilene er værtfall større på 10v, vet ikke med eksosventilene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 29, 2011 Passer IKKE! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 30, 2011 Nei fant det, vi har testa.. tro om det går å bruke 20vt fjærer i 10v topp da? virka stivera uten å testa med ventilfjærtester..?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...