#1 Skrevet Januar 29, 2011 Hvor kan jeg plasere jekken for å sette bilen på bukker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 29, 2011 Kan plasseren den på bærearmene framme! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 29, 2011 ok ,et hjul om gangen . Hvordan er det på bakhjulene ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 29, 2011 På bakakselen? Tips: Det finnes jekkfester i gummi for å sette fast i dørken på passat. Dette er en originaldel som fåes hos forhandler:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 30, 2011 takker for info og tips. Skal ta en titt på de som forhandler selger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 31, 2011 ok ,et hjul om gangen .Hvordan er det på bakhjulene ? Et hjul om gangen om du ikkje har fleire jeker:) På bakakselen?Tips: Det finnes jekkfester i gummi for å sette fast i dørken på passat. Dette er en originaldel som fåes hos forhandler:) Bakakselen funka og om du kjem under der, har du hengerfeste kan du ta den rett under kroken, om du ska under bilen der må du ha bukker i tilfelle, og om det ska jekkast høgt pass på underlaget e flatt så bilen ikkje kan tippe! Har vel ikkje noko me dette å gjere? får sånn plast deksel til å dekke hulet til jekkefestet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 31, 2011 Takker. Det er jo kjekt å kunne ha flere hjul oppe når det skal jobbe på bremser Ellers så har jeg grav i garasjen. Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 31, 2011 Takker.Det er jo kjekt å kunne ha flere hjul oppe når det skal jobbe på bremser Ellers så har jeg grav i garasjen. Takk jau, kan so vere men e meir å passe på om du skjønna! Eg og vil ha grav, kanskje eg først må skaffe meg ei garasje: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...