#1 Skrevet Januar 30, 2011 Stemmer denne lista pdd? Jeg har prøvd å kontakte Mjøsa Lokallag: Tor Egil Hannestad - Tlf. 90 59 74 02 - teg-hann@online.no uten respons på PM eller mail. Leder: Tor Egil Hannestad teg-hann@online.no 90597402 Kasserer: Rolf Mohn rolfmohn@broadpark.no 93263166 Styremedlem: Anette Garcia de Presno bose_lo@hotmail.com 91193432 Lokallagskontakt Gjøvik: Vivian Aaskjær vivian.aaskjaer@telenor.no 99108350 Lokallagskontakt Hamar: Raymond Andersen ray_ander@hotmail.com 97071525 Lokallagskontakt Lillehammer: Kristian Helseth kristian@aarsrud.com 90812091 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 30, 2011 hei, den skal stemme ganske så bra den. Vet bare at Tor Egil har hatt det litt travelt i det siste og ikke alltid har mulighet til å svare så raskt. Men han pleier da å svare på telefon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 30, 2011 hei, den skal stemme ganske så bra den. Vet bare at Tor Egil har hatt det litt travelt i det siste og ikke alltid har mulighet til å svare så raskt. Men han pleier da å svare på telefon. Jeg har ikke tid til å ringe alle lokallagene for å sjekke dette. I tillegg går all kommunikasjon i klubben elektronisk. Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 30, 2011 Jeg har ikke tid til å ringe alle lokallagene for å sjekke dette.I tillegg går all kommunikasjon i klubben elektronisk. Mvh skjønner. Men noe jeg kan bistå med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 30, 2011 skjønner. Men noe jeg kan bistå med? Hvis du sier at lista er riktig så holder det. Kommer oppdatert på web, forum og i neste TreffPunkt. Det er spesiellt viktig for nye medlemmer og de som ikke er på forumet at de vet hvor de kan henvende seg. Mvh John-Arne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...