#1 Skrevet Januar 30, 2011 noen som kan si meg hvordan jeg får vippet opp viskerarmene på min Tiguan? er det en posisjon man kan sette viskerne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 30, 2011 På audi, så er det i vertfall noe som heter service possisjon på viskere i mmi. Trykker på knappen det står car på så står det windskreen wipers. Vet ikke om det er sånn på vw, men alternativt så går det vel an å sette på viskere og slå av tenning når de står oppe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 30, 2011 Skru tenning på, så av igjen. Trykk én gang på intervallpuss. (Ned) Viskerne vil nå gå opp og bli stående i serviceposisjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 30, 2011 Greit å få det av noen som har vw:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 30, 2011 Skru tenning på, så av igjen. Trykk én gang på intervallpuss. (Ned) Viskerne vil nå gå opp og bli stående i serviceposisjon tusen takk for info. prøvde nå og det virket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...