#1 Skrevet Januar 30, 2011 jeg tenkte jeg skulle skaffe meg en holder til 3stk målere 52mm som passer inn i det rommet over askebegeret på en Audi A4 B6(2001mod) så lurte jeg på om noen her veit hvor man får tak i en sånn, har titta litt rundt men finner ikke en drit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2011 her var det ikke mye svar å få 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2011 http://lmgtfy.com/?q=audi+a4+b6+gaugeholder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 1, 2011 takk, men den holderen har jeg fra før men den er bare dritt, rattet skraper borti og det ser skikkelig jalla ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 1, 2011 "den?" du referer ikke til noen spesiell? tmtuning.com har både "rattholder" og A-stolpeholder såvidt jeg vet.. ecstuning og andre tuning sider har muligens holder for ventilasjonslukene i midten i dashen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 6, 2011 tenkte på den ratt holderen, fant bare den jeg, men da skal jeg sjekke ut litt mer, takk for hjelpen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...