#1 Skrevet Januar 30, 2011 Hei! tectylen bjunner å henger i flak nå under kanalene å de stygge jekkefestene er rensket for beskyttelse, hører de finnes tectyl på spray? erfaringer me dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 30, 2011 Tectyl på spray funker fint.. fåes vel på de fleste bilprodukt steder, Torshov - bilextra osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 30, 2011 oki bare få vekk de som henger løst å sørge for at alt er tørt før jeg sprayer på? eller må jeg ha noe ruststopper først? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 30, 2011 Tectyl på sprayboks fungerer, men jeg har alltid brukt flytende tectyl som man pensler på. Får kjøpt det overalt som biltema/jula/bilxtra/younameit. Enklere å få det tykt og bra uten for mye klin/sprut der hvor jeg ikke vil ha tectyl. Trenger ikke ruststopper hvis det ikke er noe rust der. Er det bart metall så bør du ha på noe zink først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...