Pris for ny nøkkel, og spørsmål om type - Passat 2000-mod

Anbefalte innlegg

Hvor mye koster ny nøkkel til -00 Passat? Er den med fjernkontroll og "hengsle".

Mvh

Edvin

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta en telefon til Møller bil Stavanger du så får du fort svar på det. Hvis du ikke føler for å ringe så send meg en PM i morgen så sjekker jeg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går vel også an å kjøpe en brukt på ebay som har samme kode og frekvens (regner med det ikke er så ulikt fra Audi og at det skal gå bra)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nøkkel koster vel 400 så er det koding i tillegg?? Men du kan kode det selv med vagcom, er enkelt:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis meg gjerne hvor nøkkel koster 400kr.. Da vil jeg ha en! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke A6 lenger.. Hehe.. :)

Vet man kan bestille over bukta, men stussa litt på at en nøkkel koster 400kr her i norge med nøkkel og hus liksom.. Hehe..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1500kr fikk jeg oppgitt i pris på Møller for nøkkel til Passat 3BG.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan kjøpe nye nøkler på bukta, så slipe den hos låssmed og kode startsperre osv med vagcom, litt mere tungvint, men sparer fort over 1000kr da:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker allle for svar. Ser at det vil koste ca 2000,-. Har nå solgt Passaten, og slått av 2500,- på prisen.

Mvh

Edvin

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svært så hyggelig du var da.. Hehe.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Svært så hyggelig du var da.. Hehe.. :)

Hadde avtalt pris før dette skjedde, kan da ikke forlange det samme med knekt nøkkel.;) Tok en kjangs og slo av 2500. Traff ganske bra med tanke på kostnader med å få ny....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.