Hvordan få ut pære under speil på Golf VI stv?

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan man får tak i pæren som sitter under speilet på Golf 6 stv? Ikke blinklys men den som lyser rett ned. Må man ta av speilglasset og gå inn den veien?

Jeg har tittet litt og finner ingen skruer utvendig.

Er det kanskje noen som vet hva slags pærer som sitter der også, så kan jeg prøve å finne xenonmatch før jeg demonterer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det er w5w. Må ta ut speilet, og demontere nedre speilkappe ja..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott. Da har jeg pærer. Da får jeg bare demontere litt en dag da, og bytte.

Tusen takk for hjelpen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fort gjort, er vel tre små sekskant bak speilglasset mener jeg å huske. Greit å ikke drive ute med alle minusgradene, lett for å knekke noe da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg får ta det inne i garasjen på jobben der det er godt og varmt. Skeptisk til å bryte noe særlig på plast i kulda gitt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sorry O.T men siden vi er inne på speiler, er det komplisert og ta av selve speil kåpa??(den som er lakkert)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sorry O.T men siden vi er inne på speiler, er det komplisert og ta av selve speil kåpa??(den som er lakkert)

Løsner ved samme skruene mener jeg å huske. Altså vipp ut speilet, og tre sekskantskruer, pluss noen klips.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan oppdatere litt her og informere om at det sitter en LED på undersiden også. Hvorfor de har satt inn en med Jaffa-farge i stedet for en hvit skjønner ikke jeg.: bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.