#1 Skrevet Januar 30, 2011 Hei Trenger ny grill til fangeren min da den gammle ble borte på E6 Hvor kjøper jeg ny utenom Møller til S-line fangeren?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2011 Ingen som vet? Har sett på mange nett sider,men har ikke funnet noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2011 ebay 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 31, 2011 ebay Finner ikke noe der heller!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 31, 2011 Finner ikke noe der heller!! Fant noen med dette søket: Link 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 1, 2011 Jeg har en grill liggende etter min gamle Audi A4 B6 Quattro, men du vil kanskje ikke ha originalgrill? Evnt. er det jo ikke så dyrt å kjøpe S4 grill. Husker ikke helt hvor jeg kjøpte min den gangen, men mulig det var Norsk Bildelesenter. =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 1, 2011 Tørr jeg spørre hvordan den ble borte på E6'en Martin? =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 2, 2011 (endret) Tørr jeg spørre hvordan den ble borte på E6'en Martin? =) Går litt fort ute på der. Så passa ikke den grillen som satt der så veldig bra heller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 20, 2011 Må S4 grillen moddes for å passe s-line fangeren?? Min er ikke i nærheten av å passe gett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 20, 2011 quattroco.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 20, 2011 Er jo samme dele nr jeg har på S4 grillen jeg kjøpte å jo. Da vil jo ikke den passe heller regner jeg med??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 20, 2011 8E0807647D 01C hos http://www.nbd.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 20, 2011 (endret) 8E0807647D 01C hos http://www.nbd.no/ hehe, Siste gang jeg skal handle der igjen. Får aldri det jeg skal ha derifra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 20, 2011 jøss ... ikke leverte varer eller får du feil ting ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 20, 2011 En gang ikke levert. To ganger feil hehe. Er lenge siden nå, men dropper det alikevel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 20, 2011 (endret) Sann ca ser grilen ut som jeg har kjøpt og ønsker å få på plass. Etter hva jeg har lest rundt i verden nå, så må man modde fangeren en del. Ingen S4 grill som er bolt on?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 20, 2011 Du må visstnok kappe av litt av innmaten i grillen, altså rutenettet. S4 grillen er høyere enn s-line grillen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 20, 2011 Du må visstnok kappe av litt av innmaten i grillen, altså rutenettet. S4 grillen er høyere enn s-line grillen. Den er nesten 10mm bredere også. Kan jo ikke pent det vel?? Noen som har gjort dette?? evt bilder?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 20, 2011 setter vel s4 nettet i ramma til s line etter hva jeg har skjønt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 20, 2011 setter vel s4 nettet i ramma til s line etter hva jeg har skjønt Oki, da må jeg kjøpe en s-line grill å da gett. min gammle ligger jo et ste på E6`n:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 20, 2011 Eller så må du modde litt, som jeg prøver på nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 20, 2011 Eller så må du modde litt, som jeg prøver på nå Kan du legge ut bilder av det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 20, 2011 Se her Link 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Februar 21, 2011 bruker du vanlig non s line nedre del der alex ? for isåfall er det jo jævli billig å få s line nede på dissa bilene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Februar 21, 2011 bruker du vanlig non s line nedre del der alex ? for isåfall er det jo jævli billig å få s line nede på dissa bilene Bruker vanlige non s-line ramma ja. Men må finne et eller annet middel til å bygge på ca 2.5cm på sidene. Tenkte glassfibersparkel, men vet ikke helt? I USA finnes noe som heter Duramix fra 3M, men det finnes ikke i Europa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...