#1 Skrevet Januar 31, 2011 (endret) Som nevnt tidligere har jeg hatt problemer med klimaanlegget i Audin. Det blåste varm, men veldig dårlig. Etter en god stund uten å finne ut feilen sendte jeg den på verksted for at de skulle feilsøke, det de fant var at varmeregisteret var HELT tett.. Og de skulle ha 11 800,- for å bytta detta: eek : Så jeg borra hull i luftkanalen bak hanskerommet så jeg kom til registeret å blåste reint det. Dette hjalp VELDIG, da blåste det bra og varm luft. MEN nå begynner det å blåse kaldt. Termostat er bytta og er ok Har nok kjølevæske. Også når jeg kjører så høres det ut som det er en bekk bak dashboardet. Vet det renner vann gjennom der, men trodde ikke det skulle være så høyt og gurgle konstant. Men hver gang jeg spyler inn her; Så kommer det masse rust og slam ut. Og dette gjør jeg nesten hver uke. Kan dette skyldes dårlig sirkulasjon? Og vil det hjelpe å spyle reint HELE systemet? Takk for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2011 bytt register. enkelt og greit. det er tett. ergo surklelyder pga tranger passasjer får lite varme ut av slik koster ikke stort. rundt 500lappen og kjøpe. bytte klarer du selv og den gugga kan vel være blå og rød kjølevæske blanda? er noen typer av de som ikke liker hverandre overhodet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 1, 2011 Men registeret ble bytta for 2 mnd sia. Helt nytt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 1, 2011 Da renser du hele kjøle systemet ditt og har på nytt frisk vann 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...