audi a4 b5, servopompe problem

Anbefalte innlegg

Etter å ha skrutt heile helga å fått bytta motoren, starta på første forsjøk og gikk pent, var eneste problemet som sto igjen at servo pompa begynte og lage lyder. virker som pompa ikkje får olje.

er mye olje i tanken, men der bobla det åver, virker som det kommer luft opp dit.

forge bilen den sto på fungerte den skikkelig, men et par timer etter på når den kom på min bil fikk jeg problemer.

noen som har noen gode tips og triks om hva dette problemet kan være?

Takker på forhånd for alle tips :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

uten å vite noe spesifikt om dette, så vil jeg anbefale å lufte systemet, er antageligvis luft som hindrer vesken i å nå fram til servopumpa, som betyr at den går tørr. Dette kan vel ikke være sunt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar, og er dette jeg tror er problemet, pumpen har ikke blitt kjørt mye med for lite olje, max 1 minutt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, mener at bremseveske beholderen er koblet opp med servoen. Så burde vel holde å ha denne godt fylt opp, og vri rattet mange ganger? Skal jo være "automatisk" utlufting i lokket til ekspansjonstanken

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.