#1 Skrevet Januar 31, 2011 Hei Har en Touran 2007 Facelift som jeg skal bytte begge VW-emblemene på. Noen som kan si kjapt hvordan disse tas av? Er bak-emblemet limt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2011 Hårføhner+tanntråd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2011 Hårføhner+tanntråd evt fiskesene =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 1, 2011 Yes, altså samme som det var på Golfen da jeg fjerna det.. Men altså, tror det vil fungere dårlig foran!? Noen som vet hvordan det tas av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 1, 2011 Det er klipsa inn i grillen. var iallefall det på ikke-facelift.. Så der må du kjøpe emblemfri grill. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 1, 2011 Må jeg det? Hehe Nei jeg har kjøpt nytt emblem, men det passer kun for facelift ser jeg, så er muligens en ny ordning på faceliften.. Men i og med at det selges løse emblemer så regner jeg med at de kan byttes Har kjøpt et stort emblem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...