Noen med vag com i drammensområdet?

Anbefalte innlegg

Hei!

Endelig har jeg fått kjøpt med en 05 A3 2.0 TDI med DSG. Eneste som er litt dumt med den er at når bryteren til lyset står på auto, så er alt lyset avskrudd, bortsett fra når det blir mørkt. da går kjørelysene på. Er det noen som har lyst til å hjelpe meg å kode om lysene slik at praklyset og grøftlysene står på hele tiden, og at kjørelysene kommer på når det blir mørkt? Kan betale en liten slant :)

Bor i Drammen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om du finner ut hvordan, skal jeg stille med vag-com :) men selve kodinga tar jeg ikke sånn på strak arm...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for tilbudet :) Da skal jeg sjekke ut litt i morgen, så kanskje jeg kan finne ut hvordan man gjør det, med mindre det er noen på forumet her som vet hvordan?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant denne siden her: http://en.openobd.org/audi/a3_8p.htm#46 Noen som vet om det er noen av disse kodene jeg kan kopiere og lime inn?

Edit: Var innom albjerk i dag. De visste ikke om det var mulig. Er det ikke flere her som har gjort det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du har vag-som jeg kan låne, er jeg villig til å gjøre et forsøk nå :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.