#1 Skrevet Januar 31, 2011 Sliter med litt høy lyd på 3" anlegget mitt. Er det plass til noen 3" potte på "rettstrekket" mellom akslingene? biltema har en rundt potte i 3" som er 16cm i diameter noen erfaring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 1, 2011 Sliter med litt høy lyd på 3" anlegget mitt. Er det plass til noen 3" potte på "rettstrekket" mellom akslingene? biltema har en rundt potte i 3" som er 16cm i diameter noen erfaring? jeg har 2 av dissa pottene under min S2. En rett før traversen bak, og en bak under fangeren. Min bråker en del no da. Men hadde rakt rør bak til en relativt stor ferrita bakpotte før og da målte min ca 97db på 4000 omdr standstøy. Tok så å heiv på ei slike biltema potte å fikk ned lyden til 92db.. Nå vet ikke jeg om din er trimmet. Dette er på en 400++ motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 1, 2011 Jeg kjører med to ferita potter og har 90 db. har 600hk motor. samme plasering som ole johnny har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...