#1 Skrevet Februar 1, 2011 Hei, noen som har link til en oversikt over sikringer på en A6 2006 mod? Eller noen som vet hvor sikringen til cd-veksleren er? Har brukerveiledning på bilen, men den er tysk og lite komplett. På forhånd takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 1, 2011 Anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 1, 2011 gi meg et reg nr så kan jeg sjekke på jobb i morgen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 2, 2011 På høyre side mellom døren og dashbordet er det ett deksel, der er det flere sikringsholdere, to av de heter bare "kommunikasjon" det er 10 og 12 i den svarte holderen om jeg husker riktig, muuuuulig det var den brune. Regner med det er en av disse, det er ingen som heter cd-veksler. Det er også en i bagasjerommet som heter kommunikasjon, men husker ikke nr. nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...