Anbefalte innlegg

Litt Off-topic siden det er snakk om dekk til BMW'n min, men er jo mange her som sitter med kunnskap om hva som finnes av dekk...;)

Skal ha 8.5 & 9.5x19 på E46 Compacten min, felga har egentlig litt "feil" innpress! Men de blir dreia av 5 mm i senter! Med senk dekk med noe strekk og noe valsing, så regner jeg med det skal gå bra..

Foran regner jeg med det går fint med 215/35-19, men er litt usikker på hva jeg skal gå for bak..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er ET på de da? Hatt E46 Touring før, med samme kombo..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

felgene hadde et 29 på 8.5 og et 23 på 9.5! Men har blitt dreia av 5 mm, så har jo blitt litt noe gunstigere et!

han her har 225/35 på 9.5x19 et 27 foran og bak.... Ikke lagt inn noe extra camber bare det som kommer med senkinga! Hjulbuene er noe valsa da.. http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=798725&highlight=square+19

 

Så 225/35 gir vel greit nok strekk... he he

 

Felgene så sånn ut ved litt testing på min før de har blitt dreia av 5mm!

bilen min har kun sportspakkesenking... så hjelper vil litt med enda litt mere justering mot bakken..

IMAG0235.jpg

IMAG0234.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

215 35 foran og 225 35 bak. det blir litt mer strekk på bakhjula en de foran. men ikke noe uforsvarlig strekk:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var hjula på plass! ble Nankang NS2 215/35-19 & 235/35/19! ble passe strekk foran og bak! :)

Senket med Supersport Black Evolution Coilovers fra Parts & Retards!

IMAG0407.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.