#1 Skrevet Februar 1, 2011 Hei. Kunne trengt litt hjeøp med det her. Har fjernet 3 skruer. En på hverside og en i "midten" under håndtaket. Dørtrekker sitter allikevell godt fast, og redd for å bryte i ting så de blir ødelagt. Er det noen skruer jeg mangler å skru ut, isåfall hvor? Noen som haren link til en guide? Er en 96 mod, og det er førersiden som skal av (elektriske vinduer) På forhånd takk! - Martin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 1, 2011 skrur løs dei to skruane oppe på begge sider, å den skruen inni dørhandtaket så skal det berre rykkest rett opp, sitter på noen klips så det kan sitte litt fast:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 1, 2011 Takk for svar! Men i følge denne tråden, så er det to skruer til! Disse jeg lurer på. http://www.vwaudi-club.no/forum/showthread.php?t=104656 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 1, 2011 Takk for svar! Men i følge denne tråden, så er det to skruer til! Disse jeg lurer på. http://www.vwaudi-club.no/forum/showthread.php?t=104656 ok, da er det vel to skruer under det dekselet kansje da.. husker ikke helt men skru ut det dekselet i handtaket der så ser du det! så skal det vertfall bare å løfte det opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 1, 2011 så må du fjerne dekselet som er bak håndtaket,det er festet med en skrue i bak kant,så vipper du ut dekselet og bak der er det to skruer til. når alt dette er løsnet så er det bare å ta av trekket ved å dra det opp.. Som han skriver så er det ett deksel bak håndtaket, dette er festet med en skrue som går opp og bak om jeg ikke tar feil, så er det 2 skruer bak som går rett inn mot døra Har ikke bilde her, men trur jeg kan finne ett hjemme i kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 1, 2011 Som han skriver så er det ett deksel bak håndtaket, dette er festet med en skrue som går opp og bak om jeg ikke tar feil, så er det 2 skruer bak som går rett inn mot døra Har ikke bilde her, men trur jeg kan finne ett hjemme i kveld Takk for hjelpen begge to! Skal prøve litt nå, men har du et bilde i kveld så hadde det vært supert:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 1, 2011 Fikk det til nå! Takk for hjelpen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...