#1 Skrevet Februar 1, 2011 (endret) hvilken ET må til for å få på 9,5x18 på bilen min?..nå har jeg 8,5x19" og da subber det nesten på innsida...noen ideer?.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 1, 2011 kalkulator+målebånd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 1, 2011 Alt fra ET40 og nedover vil gå "fint" mtp. klaring til spindel. Felgkanten vil dog stikke utenfor uansett... iallefall da hvis ikke du kjører med en fin camberstilling. 9,5x18" ET30 - Fikk akkurat pekefingeren mellom felgkanten og spindelen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 1, 2011 Har 9.5x19" ET35 liggende til min a4 b5, får da et knivblad (slirekniv) i mellom spindelen med disse felgene påmontert forran. Vil nok ikke anbefale noe over ET35 med tanke på klaring til spindel/fjærer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 1, 2011 ET40 fungerte ikke på min. Måtte til med 3mm spacer. Da fungerte det akkurat. Jeg kjørte med ET30 på min som Sindre. Med strekk fungerer dette perfekt Ingen subbing på innsiden eller i skjermen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 1, 2011 jeg var nede hos Jan Brede og prøvde 9x18 et38 idag,og med 235/40 så passa det egentlig ganske bra...har da plass til den siste halve tommen...utover..så komklusjonen er at 22/40 og 9,5" på et 30 burde da bli bra...blir det ikke bra så er det alltids måter å fikse sånt på...=o) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...