Typ44: Vindusviskerhendel - mulig å flytte over denne til et annet "hendelsett"?

Anbefalte innlegg

Saken er så: Jeg byttet hele "hendelsettet" (i mangel på bedre ord) grunnet at min lysbryter/fulltlyshendel var ødelagt så jeg bare hadde parklys når jeg skulle ha nærlys. Byttet hele stellet i helga, og fikk igjen lysene som jeg manglet. Problemet nå er at vindusviskerhendelen ikke er helt god, så vindusviskerne går ikke når jeg har den på intervallfunksjonen/de går 10cm opp når jeg har på intervallfunksjonen, samt at de stopper litt sporadisk hvis jeg trykker hardere eller løsere på bryteren.

Er det mulig å flytte over kun vindusviskerhendelen fra det gamle "hendelsettet" over til det nye? Den gamle bryteren ligger i verkstedet, så får ikke sjekket om det er mulig selv. Om det er mulig, hvordan?

Mads Kristian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og det var det:) Skjedde noe tull såklart, så varselblinkeren fungerer ikke nå, men den er ikke så viktig som fungerende vindusviskere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo begynne med å spørre om hva slags årsmodell du har? :)

På de gamle 1983-1988 så er det ikke mulig å mulig å bytte hendel.

Iallefall ikke sånn uten videre , for hele enheten er montert sammen med stålplater som er poppa sammen.

Så her må hele greia byttes ut.

Men har du den nye typen : 1988-1991->1994 så er hendelsettet delbart :)

Dvs at man kan bytte ut enten Viskerdelen eller lysdelen , da de er 2 moduler satt sammen.

Har du den nye typen , ville jeg flyttet over viskermodulen fra det gamle hendel settet.

Håper dette var til noe hjelp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt for seint ettersom jeg alt har skrevet at det gikk fint, men takk for svar uansett:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.