Anbefalte innlegg

Hei!

Lurer på en liten ting. På bilen min er det ikke noe lys i det hele tatt på dagtid, når bryteren står på auto, mens når det er mørkt går kjørelysene på. Er det mulig å gjøre om, slik at grøft/tåkelysene og parklysene står på hele tiden?

Var innom albjerk i sta, men de sa at det var kanskje mulig, men det var ikke sikkert.

Noen som vet hvordan man gjør det, eller har en link?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byte 17 bit 4 settes aktiv (1).. Og byte 0 bit 3 settes aktiv (1) i central-el styreenheten nr 9.

På dagtid vil da (i auto) tåke og park være aktiv, nærlys vil komme på i tuneller og mørket ellers. I posisjon 0 så skal det da være tåke/park uansett lyset ute.. men da uten instrument lys mener jeg.

Ps om du har den "lille" styreenheten med 17 byte, så kan du prøve å endre byte 16 til fra 0% til 1%. Prøv den første oppskriften først:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Korrekt som Stian sier, men bare at hvis du har hovedlykter med drl, så må du endre til at du har lykter uten drl for at tåkelysene skal lyse og ikke de fæle drl pærene:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker, tror ikke det er noe drl nei :) På bryteren er det 0, Auto, park og full pakke :P Ved siden av er det en sånn knapp som gjør at lyset står på når jeg låser opp bilen og dimmer til lyset inni :) Skal teste ut så fort jeg får lånt vag com.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen med en vag-com i drammen/oslo området, som har lyst til å hjelpe meg/låne bort mot betaling? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen med en vag-com i drammen/oslo området, som har lyst til å hjelpe meg/låne bort mot betaling? :)

Hør med Arve Egeberg eller Bjørn Badowski :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.